Home

De waanzinnige boomhut personages

Andy en Terry hebben een heel speciale boomhut gebouwd met een bowlingbaan, een zwembad, een bad voor mensenetende haaien, een geheim laboratorium en er is zelfs een snoepjesmachine die rechtstreeks snoepjes in de mond schiet Kom op bezoek bij Andy en Terry in hun boomhut die nu 104 fantastische verdiepingen telt. Ze hebben er dertien nieuwe verdiepingen bijgebouwd, zoals een trap zonder einde, een boerbank en zelfs een machtig fort. Andy en Terry zoeken een grappig verhaal voor hun volgende boek en belanden in een race tegen de tijd boekbespeking over: de waanzinnige boomhut van 13 verdiepingen illustrator samenvatting terry denton 10 JAN 1950 Melbourne, Victoria, Australië universiteit melbourne opleiding tekenaar luister waar het boek over gaat = hoofdpersonen + hoofdpersonen: Andy en Terry bijpersoon De waanzinnige boomhut is een boekenreeks van Andy Griffiths die wordt getekend door Terry Denton. De boekenreeks gaat over Andy en Terry die in een grote boomhut wonen. Ze schrijven boeken en werken hard. Ze doen gekke dingen maar die gaan altijd mis. Het heeft verschillende delen: 13, 26, 39, 52, 65 en 78 Een boomhut zoals die van Andy en Terry heb je nog nooit gezien! Er is een bowlingbaan, een zwembad met reuzenhaaien, een geheim laboratorium en een snoepjesmachine die je overal volgt en snoepjes in je mond schiet als je trek hebt. Andy en Terry beleven er de dolste avonturen, want in hun boomhut is ALLES mogelijk! Waar wacht je nog op

De waanzinnige boomhut - Wikipedi

1. Deel 2, De waanzinnige boomhut van 26 verdiepingen, gaat in dezelfde vaart verder. Andy en Terry, hoofdpersonen én makers van de boomhutboeken, hebben gewoon nog dertien verdiepingen aan hun extravagante boomhut toegevoegd. Heel kort leggen Andy Griffiths en Terry Denton nog even uit wie ze zijn en wat ze doen
  2. De waanzinnige boomhut van 78 verdiepingen Wat vond ik van het verhaal? Hoofdpersonen Andy & Terry Voorlezen Vragen aan de klas 1. Welke vraag moest Andy beantwoorden om in Andyland te komen ? Welk dier staat op elk pagina ? 2. Wat voor haar heeft Terry ? 3. Terry Denton And
  3. De waanzinnige boomhut van 13 verdiepingen / Andy Griffiths en Terry Denton (ill.) (door Emilie Vanpeteghem) Auteursinfo. Andy Griffiths(1961) is een erg populaire jeugdauteur uit Australië. Zijn bekendste werk is de serie rond de waanzinnige boomhut (van 13, 26, 39 of 52 verdiepingen)

De waanzinnige boomhut van 104 verdiepingen Uitgeverij

De waanzinnige boomhut van 78 verdiepingen. Daar zijn ze weer, Andy en Terry. Zes boeken schreven hun naamgenoten al over hen en in elk boek krijgt hun waanzinnige boomhut er dertien verdiepingen bij De waanzinnige boomhut-serie is geschreven door Andy Griffiths en Terry Denton en is vertaald door Edward van Vendel. Bekijk ook het filmpje over de waanzinn.. Recensie De waanzinnige boomhut van 78 verdiepingen Inhoud. De waanzinnige boomhut van 78 verdiepingen is het zesde deel van deze serie. Dit keer zijn er weer 13 verdiepingen bijgekomen. Andy en Terry willen een film gaan maken. Alles hebben ze klaargezet. De lampen, camera's, stoelen en een decor Kamiel is grote fan van lezen. De waanzinnige boomhut van Andy Griffiths en Terry Denton is momenteel zijn favoriete boek. Wat lezen jullie graag

De waanzinnige boomhut van Andy en Terry is weer groter geworden! Er zijn 13 nieuwe verdiepingen, met dit keer onder andere een meloenengooi-ruimte, en golvenmaker, een levend Slangen- en- Ladders-spel (met echte Ladders en echte Slangen!), een wortelkanon met raketontsteking, een Opleidingsinstituut voor Ninjaslakken en een hypermodern detectivebureau met hypermoderne detective-apparatuur, en. De waanzinnige boomhut van 13 verdiepingen (Paperback). PaperbackEen boomhut zoals die van Andy en Terry heb je nog nooit gezien! Er is een bowlingbaan,..

boekbespreking over de waanzinnige boomhut van 13

De waanzinnige boomhut van 13 verdiepingen is nogal over-de-top, maar dat zal veel jonge lezers een zorg zijn. Die lachen zich rot om de bizarre avonturen van Terry en Andy. Geschikt voor liefhebbers van boeken met veel plaatjes en veel (soms nogal flauwe) humor. Negen jaar en ouder De waanzinnige boomhut van Andy en Terry kenden we al, maar intussen hebben ze er alweer dertien verdiepingen bij gebouwd! De boomhut heeft nu een carwash, een combineermachine, een Andystad, een Terrystad, een krabbelatorium, een stadion voor alle soorten balsporten, een zwaar beveiligde aardappelchipsopslagruimte en een openluchtbioscoop Andy (ik-figuur) en Terry hebben van de boomhut waarin zij wonen een speelparadijs van 39 verdiepingen gemaakt en overal is wat te beleven: er is een waterval van chocola, een babydinosaurusknuffeltuin, een boksende olifant, de engste achtbaan ter wereld, een kwade draaimolen en nog veel meer Ja, in feite is De waanzinnige boomhut van 78 verdiepingen (en eigenlijk geldt het voor alle delen in de serie, groot kwaliteitsverschil is er niet) werkelijk niets anders dan kul Als er weer een nieuw deel van 'De waanzinnige boomhut' verschijnt zijn er heel veel kinderen in Nederland die naar de boekhandel willen rennen om het aan te schaffen. 'De waanzinnige boomhut' is immens populair. Dit komt door de humoristische verhalen, de grappige illustraties en de opzet van de tekst

Boekentrailer, De waanzinnige boomhut van 26 verdiepingen

Kom op bezoek bij Andy en Terry in hun waanzinnige, nog grotere boomhut! Draai rondjes in de krachtigste draaikolk ter wereld, maak een reisje met een onderzeebootbroodje, spoel aan op een onbewoond eiland, kom lekker in een reuzenspinnenweb hangen, stap de tent van een waarzegster binnen en laat je toekomst voorspellen door Mevrouw Weetallesal, en besluit of je wel of juist niet op de. Boekbespreking De waanzinnige boomhut van 91 verdiepingen. By Karlijn Cohen 5 mei 2018 mei 15th, 2018 Boekbespreking. No Comment

De waanzinnige boomhut - Wikikid

De waanzinnige boomhut van 52 verdiepingen

De waanzinnige boomhut van 26 verdiepingen (7+) Ouders