Home

Ik kan geen reacties plaatsen op YouTube

Meer informatie over instellingen voor reacties - YouTube Hel

1. Je kunt deze reacties alleen bekijken in YouTube Studio en niet op de weergavepagina. YouTube kan mogelijk ongepaste reacties in meer dan 100 talen vasthouden voor beoordeling. Het systeem van YouTube zoekt mogelijk ongepaste reacties, maar zit er wel eens naast
  2. Ik kan nu al een hele tijd geen reacties meer lezen op de YouTube app. Sinds het nieuwe uiterlijk is dit probleem ontstaan. Ik heb al van alles geprobeerd zoals de help feed, google en bij de instellingen zitten kijken maar nergens iets te vinden wat hiermee te maken heeft. Onder aan de video staat niks omtrent reacties, ook niet als ik helemaal naar beneden scroll
  3. Hoe plaats je een reactie op een Youtube video? Hoe zet je een reactie of commentaartje op Youtube video met je Smartphone? Youtube hecht veel belang aan de.
  4. Ga naar YouTube en klik rechtsboven op je profielfoto. Hier selecteer je vervolgens Creator Studio: In het paneel aan de linkerkant klik je achtereenvolgens op Community en Community-instellingen: Door iets naar beneden te scrollen, kom je onderin bij het onderdeel Standaardinstellingen. Zorg hier dat je zowel onder Reacties op je nieuwe video's en Reacties op je kanaal de optie Reacties uitschakelen selecteert: Om je keuzes op te slaan, klik je rechtsboven op de blauwe Opslaan-knop
  5. Beste Vanyon, Zoals eerder vermeld moet je een account op YouTube aanmaken. Alleen gebruikers met een zgn account kunnen reacties plaatsen op YouTube. Hoe maak ik een account op YouTube aan? Wel dat is heel simpel. 1. Ga naar de website van YouTube. 2. Klik rechtsbovenaan op Create account of Account aanmaken 3. Vul je gegevens in. 4
  6. Hoe kan je op youtube een filmpje en/of de reacties verwijderen? Rik, 51 jaar. 26 oktober 2009. Youtube.com is populair om allerhande filmpjes op te plaatsen. Het is echt heel eenvoudig om daarop een filmpje te plaatsen. Er zijn nog geen reacties op deze vraag
  7. Voortaan zijn er op YouTube geen reacties meer te plaatsen onder video's waarin kinderen te zien zijn. YouTube-eigenaar Google neemt dit rigoureuze besluit nadat aan h..

Wanneer je je kanaal analyseert en op zoek bent naar patronen, houd dan in gedachten dat iets om meerdere redenen kan zijn gebeurd. Het is ook belangrijk om te weten welke rapporten voor jou belangrijke informatie bevatten en hoe je al deze gegevens kunt gebruiken om te begrijpen wat er gebeurt. Laten we een paar veelvoorkomende scenario's bekijken zodat je weet hoe je ze kunt analyseren en. Hoe plaats ik een link in mijn tekst... Kleurtjes en lettertype op je blog... Een mooie achtergrond... Heel makkelijk je volgers volgen.... Een klok op je blog doe je zo, Een bericht bovenaan in je blog laten staan, Ik kan geen reactie plaatsen... Rechter zijbalk... Een Youtube filmpje op je blog. Teller op je blog. Woordverificatie uitzette We weten dat je veel tijd en moeite in het maken van video's investeert en dat je daarom graag wilt weten hoe je je werk vindbaar maakt. Het zoeksysteem van YouTube heeft twee doelen: het maakt video's vindbaar voor mensen ze willen zien en zorgt op langere termijn voor maximale betrokkenheid en tevredenheid onder kijkers. Leer hoe dit systeem werkt, waar je content wordt weergegeven en wat je. dit heeft niet zo veel met youtube te maken, maar met wie er de filmpjes op zet. Als ik er zelf content op plaats kan ik kiezen of daar reclame bij komt of niet, en of dit mobiel zichtbaar is of niet

Een video of filmpje op Youtube zetten kan je vanop een PC, android of iPhone en hoeft niet moeilijk te zijn. We leggen uit hoe je dit doet op een PC: Stap 1. Plaats de video op de desktop van je pc in een voor Youtube aanvaardbaar formaat. De meest gebruikte bestandstypes die je kan opladen op Youtube zijn:.AVI.MP4,.MOV.MPEG.WM Je kunt er voor kiezen om een YouTube- of Vimeo-link op je Facebook pagina te plaatsen, maar je kunt ook je video direct op Facebook zetten. Voordelen van video direct op Facebook plaatsen: De video wordt geëmbed, dus het hele schermpje is zichtbaar, en de video wordt ook automatisch meteen afgespeeld (tenzij de Facebook gebruiker deze functie heeft uitgezet) Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube

Waarom kan ik geen reacties meer lezen op de YouTube app

1. En waar kan je de reacties die je.. Ik heb een filmpje op youtube gezet, en daar heeft ook al heb ik het al de hele tijd proberen te verwijderen en niemand kan meer reacties plaatsen bij. Alles over video publiceren en bekijken op YouTube: reacties, delen en snelle stijgers. YouTube Nation een ingebouwd filter en je kunt zoeken uitschakelen
  2. Download de officiële YouTube-app voor Android-apparaten. Ontdek waar de rest van de wereld naar kijkt, van de populairste muziekvideo's tot het beste van dit moment op het gebied van games, entertainment, nieuws en meer. Abonneer je op de kanalen die jij leuk vindt, deel ze met vrienden en bekijk ze op elk apparaat. Met het nieuwe design is het nog makkelijker en leuker om video's te.
  3. Als ik een video wil downloaden van youtube naar mp3 converter moet ik op een gegeven moment de url ergens neerzetten maar er is geen link , of je kan geen URL typen , helemaal niets. Hier loop ik me steeds vast als ik een filmpje wil downloaden van youtube
  4. Op hun site valt te lezen dat je bij deze dienst wel de andere filmpjes uit jouw kanaal kan tonen na het afspelen van een movie. Ik neem aan dat andere concurrenten zoals Wistia en Dailymotion deze service ook gaan aanbieden, want het is voor marketingdoeleinden natuurlijk erg waardevol. Je kan er immers je bezoekers langer mee op je website.
  5. Heb ik weer een leuke website gevonden. Wil ik hem opslaan in mijn favorieten. Lukt dus niet. Hij slaat echt helemaal niets meer op onder favorieten. Het enige dat nog wel lukt is aan de werkbalk favorieten toevoegen, maar dat is lang niet zo fijn ivm terugvinden. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn
  6. Reacties op pagina's. Je kunt ook instellen dat je op sommige gewone pagina's reacties kunt toestaan. Let op: Dit kan niet bij elke theme, maar bij de meeste themes wel. In principe werkt het hetzelfde als bij het overschrijven van instellingen per bericht; ga naar je overzicht van pagina's
  7. Als je op zoek bent naar een eenvoudige, maar toch mooi uitziende manier om jouw YouTube-video's op een WordPress-site te plaatsen, is de YotuWP plug-in voldoende. Hij is lichtgewicht, gemakkelijk in gebruik en krachtig genoeg om galerijen, afspeellijsten, kanalen en video's van specifieke gebruikers te ondersteunen

Video verzenden? Geen probleem. Een clip van een paar honderd megabyte is via je 4G-internetverbinding zo op de plaats van bestemming, zoals een kosteloze videosite als YouTube, waar je naar hartenlust uren aan beeld mag opslaan en delen met de wereld. En ook dit delen is tegenwoordig een piece of cake Ik heb die optie niet op mijn kanaal zo te zien en het gaat tegen het principe van YouTube in dat dus alle reacties publiek toegankelijk zijn. Het verklaart niet waarom je bepaalde reacties dan niet terug kunt zien en ik neem aan dat je ze wel bij de video zelf ziet staan, maar helaas weet ik de reden hiervoor dus ook niet Ik heb advies nodig, ik wil namelijk al heel lang een beauty kanaal beginnen op youtube. Daar zou ik dan make-up tutorials op zetten, producten testen, outfits uitproberen, enzovoorts. Nou zou ik daar supergraag geld mee willen verdienen want het kost ook veel tijd om zoiets te doen Bovendien kan het plaatsen van een video op een persoonlijke LinkedIn-pagina een goede manier zijn om een beetje de performance van je video, zoals het aantal views, likes en reacties op je in het openbaar vervoer of op het werk) en omdat slechthorenden en doven dan ook de boodschap begrijpen. Ondertitelen kan eenvoudig in YouTube Ik publiceer films op Youtube, maar ik wil niet dat die commercieel worden gebruikt. Reacties (14) 27-01-2016, Op alles waar google z'n vingers op kan leggen, heb je geen rechten meer

Ziet u dit niet staan, klik dan eerst op Opmerking plaatsen. Schrijf de reactie en druk op de Enter-toets om de reactie te plaatsen. Iedereen die het oorspronkelijk bericht kan zien, ziet ook uw reactie. Komen er meer reacties op het bericht nadat u hebt gereageerd, dan krijgt u hiervan melding. Dit kan vervelend zijn Gelukkig is er een manier om alle likes en reacties te zien op een plek. Omdat je in een Instagram bericht geen klikbare links kunt plaatsen, (ik kan geen producten meer taggen) en ik zie dat als woonplaats Indonesie staat (daar wordt productie gedaan en daar is mijn zus nu) Onder deze artikelen én de bijbehorende video's op ons YouTube-kanaal (zie deze video en deze video) kregen we veel reacties met praktische vragen. Om het je makkelijk te maken hebben we deze vragen, mét de antwoorden, Hoi een vraag ik kan geen filmpjes meer plaatsen op tiktok. 0 likes . reageer. Chantal ik schrijf een liedje bla bla bla en ik registreert het liedje, een anderen band speelt de song bla bla bal, ik krijg toestemming van die band om het op te nemen , ik zet het op youtube een krijg claim van auteursrechtelijk beschermde content , op eigen registreert song , wat was mij werk er aan , ik schreef bla bla bla song op een stuk wc papier, en ik registreert het liedje voor de rest heb. Je eigen videos bewerken met de YouTube Video Editor Geschreven door Eva de Heer | Geplaatst op 22-01-2016 door Frank van der Heijden In deze tijd is video eigenlijk niet meer weg te denken. Het wordt niet alleen gebruikt voor reclame, nee video's maken is een full time job geworden

Ik krijg geen fout melding nee. 22009 reacties 5 jaar geleden 20 april 2015. Ik ervaar dit ook, maar ja precies wat Robin zegt heb ik ook terwijl het ene filmpje op youtube niet wil laden kan ik wel op een ander tabblad een ander filmpje kijken Welkom op Dumpert, het allercoolste filmpjesportal van Nederland. Leuk dat u er bent. U maakt Dumpert tot wat het is. Hier vindt u alle bizarre, grappige, schandalige en maffe video's van het internet. Kijk gerust rond op de website. U mag overal aanzitten. U kunt zelfs een comment plaatsen. Het zogeheten reaguren is echter niet vrijblijvend Hi Patrick, Ik wil graag onze eigen prive films op youtube plaatsen en wel zo dat het alleen bekeken kan worden door twee andere familieleden op hun TV met een Youtube app. Ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik heb er nu een paar films opstaan, prive gezet en toegang verleent middels een email van betreffende persoon die ook een youtube account heeft Er zijn verschillende plekken en methodes om je link ergens gratis te kunnen plaatsen. In dit artikel ga ik in op waar je deze kunt plekken en waarom je hier naar op zoek moet gaan. Dit kunnen namelijk heel waardevolle plekken zijn! Vind hier 5 tips & plekken om gratis je link te plaatsen op internet Een YouTube video op Facebook plaatsen. Iedereen vindt de filmpjes op YouTube leuk. Je kunt bijvoorbeeld beelden vanuit de ruimte van NASA bekijken, of filmpjes van parachutisten, computerinstructies, de nieuwste idolen op het gebied van..

Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan geen reactie/vraag plaatsen bij een spot. Bij het verzenden van een reactie op een spot krijg ik namelijk de melding: sleutel is niet geldig voor gebruik in huidige status met onze voorwaarden voor reacties. Plaatsen Plaatsen. 20 mei 2015 11:55 Jorispeterse . Via cookies kan er geen malware worden geïnstalleerd. Ik heb een video bewerkt op youtube, klopt het dat ik deze niet meer bewerkt van youtube kan afhalen? Spam Reageren Verwijderen Bewerken Omdat die mooier op de tijdlijn uitkomen en meer opvallen èn ook op Instagram beter te bekijken zijn. Dus kies, als het mogelijk is, geen landscape/rechthoekig, maar vierkant. Bij afbeeldingduur kies ik voor '4 seconden'. Je kunt hier ook kiezen voor 0,5, 1, 2, 3 of 5 seconden Je kunt dit op YouTube altijd doen, waar je ook bent. Ik ben mijn wachtwoord vergeten of heb geen toegang meer tot mijn kanaal. Hoe kan ik weer toegang krijgen? Laat je abonnees zien dat je naar ze luistert door reacties te beantwoorden en hartjes te geven Simpel maar niet logisch. Vandaar dat ik het hier ook deel. OK jij wilt net als ik graag een YouTube delen zonder dat je deze eerst moet uploaden naar Facebook. Youtube video speelt niet meer af in Facebook. Update november 2017: Sinds afgelopen maand is dit veranderd op Facebook. Wanneer je nu een link van Youtube op Facebook plaatst (profiel.

Een bericht dat op Twitter is geplaatst, noemen we een Tweet. Een Tweet kan foto's, video's, links en tekst bevatten. Klik of tik op de Tweetknop om het bericht op je profiel te plaatsen. Lees ons artikel Een Tweet plaatsen voor meer informatie Bedankt Wessel, duidelijke antwoorden waarbij ik nu op zoek moet hoe de respondent foto's kan doorsturen zonder te moeten inloggen. 3/4 van de respondenten heeft geen gmail en kan niet inloggen. Waarschijnlijk zullen ze hun foto's apart moeten doorsturen waarna ik ze zelf in de excel zal moeten zetten

Ik wil graag een webshop met sportkleding maken. Als ik een product toevoeg kan ik geen onderscheid in de maten maken. Dit is belangrijk omdat de voorraad op maat-niveau is en niet op product niveau. Weet je hoe ik dit aan kan passen? Ik gebruik Elementor Pro. Heel erg bedankt! Groet, Jasper. Antwoor Help, ik kan geen foto's uploaden op tijdlijn of plaatsen bij reacties, wel kan ik nog een album aanmaken. 09-09-2013 12:44. Vraagje facebook probleem; Ik kan helaas al geruime tijd geen foto's toevoegen bij berichtjes op mijn tijdlijn of bij die van andere

Als je goed bent in online adverteren, dan kan je in een korte tijd veel bezoekers krijgen en ook veel omzet. In dit artikel vertel ik over 12 verschillende soorten adverteer plekken en verschillende platvormen om dit te doen. Ik deel hierbij wat de voordelen en nadelen per platvorm zijn zodat jij weet welk platvorm voor jou de grootste kans heeft om winstgevend te zijn YouTube video delen op Facebook via computer. Ga naar de YouTube-video die je wilt delen en klik op Delen onder de video; Klik op het Facebook logo; Klik rechts onderin op Plaatsen op Facebook; De volledige link kopiëren om video te delen. Ga naar de YouTube-video die je wilt delen en kopieer de gehele link in de adresbal

Zelfs geen 1 euro. Ze zijn heel rijk, terwijl ik in armoede leef. Loop 4 maanden achterstand. En hun zijn nog rijker achter mijn rug. Ik wil op u een beroep doen om dit te stoppen. En vraag u rekening nr te wijzigen. Want ik ben het niet hun die daar op te zien is. Ik hoop spoedig van u te horen. En nu stop ik er mee om op YouTube te gaan Je kunt ook reacties uitschakelen per bericht of pagina. Hoe je dit doet lees je allemaal in dit artikel. WordPress reacties volledig uitschakelen. Als je helemaal geen reacties wilt ontvangen op je pagina's en berichten, dan kun je de WordPress-reacties ook globaal uitschakelen. Dit doe je door naar Instellingen > Reacties te gaan De juf plaatst veel filmpjes met taakjes voor haar leerlingen. Soms wordt gevraagd om ook te antwoorden met een film. Ik probeerde al meermaals om dit te doen, maar mijn film is altijd zonder klank. Ik duw gewoon op de + in de hoek, ik kies dan om film te maken, daarna het plaatsen, maar je hoort nooit geen geluid Enig idee hoe ik dit kan. @cor_verver010 Doe ik het toch niet, maar het goed nieuws vandaag is ik kan weer bij mijn foto archief op facebook de storing is verholpen, maar maak eerst af waar ik gisteren mee bezig was kunst uit rotterdam dat werk ik even weg, en daarna zien we wel weer, dus zie jullie weer later, 4>

Dry brushing | Tekentechnieken

Sinds ruim een week zie ik geen reacties meer van mijn facebookvrienden op dingen die ik op mijn facebookpagina zet terwijl er normaal veel reageren wanneer ik er iets op plaats. Kan niet ontdekken waar dit aan ligt dus zou graag advies willen krijgen hoe dit op te lossen Reacties uitschakelen voor Instagram-berichten. Je wilt bijvoorbeeld een bikini- of zwembroekfoto op Instagram zetten, maar je bent bang dat mensen er flauwe commentaren op gaan geven Het bieden op en onderhandelen over een huis kan spannend zijn en niet iedereen kan daar even goed mee omgaan. Om het meeste uit de onderhandeling van jouw huis te halen, doe je er daarom verstandig aan om een professional in te schakelen die jouw belangen behartigt: de makelaar Ik heb 7 maanden geleden nieuwe knie gekregen is allemaal niet zo snel gegaan als ik wilde maar het fietsen en lopen gaat nu prima, maar ben 2 weken geleden op vakantie geweest 32 graden en dat is toch een hele gewaarwording geen steken in de knie buigen gaat beter en traplopen geen last en knie zit niet vast (als ik paar minuutjes sta) ik kom weer in ons landje en 5 graden en wat denk je. Ik kan er geen ervaring over kwijt want ik heb er een laten doen en dat is me toch best tegengevallen. Nu zou ik wel wat meer info willen van Ronald Brouns die het had over de nieuwe methode. Ik heb wel op internet gekeken maar kan niet vinden wie en of het hier in nederland ook word gebruikt. Heel graag zou ik nog wat info hier over willen horen

Www-caritoon

@ElskeM Ik wil aangifte doen van #internetoplichting via @Marktplaats op de site van de @politie Maar de QR-code van deze site klapt er uit waardoor ik niet met de digiD in kan loggen. 2020-11-19 13:45:2 Facebook heeft een database met rechtenvrije muziek en geluidseffecten gemaakt, die gebruikt kunnen worden bij video's op het sociale platform. De database moet het onrechtmatige gebruik van. Op deze manier kun je ook andere gebruikers volgen. Of je klikt op een gebruikersnaam op je reactiepagina om naar het profiel van de desbetreffende gebruiker te gaan. Je kunt een onderschrift alleen aanpassen door een nieuw onderschrift te plaatsen. Rapporteer aanstootgevende reacties, het zou kunnen dat ze afkomstig zijn van een 'spambot' Hallo, Ik kan de laatste tijd niks meer posten op Instagram. Als ik probeer iets te posten, krijg ik de melding van Instagram dat mijn foto automatisch geplaatst zal worden wanneer het mogelijk is, maar vervolgens gebeurt dit nooit. Ik heb al van all.. Met de reactieknoppen kan je nu gemakkelijker reageren op slecht, frustrerend of verbazingwekkend nieuws. Met één klik op een passende knop toon je je medeleven zonder een reactie te hoeven schrijven. De 6 Facebook icoontjes op een rij. De like-knop bestaat nu uit 6 emoji's

Hoe plaats je een reactie op een Youtube video? - YouTube

Wat is een Apple tv? Een Apple TV is een mediaspeler waarmee je allerlei apps op je tv kunt gebruiken en bekijken. De Apple TV maakt het bijvoorbeeld mogelijk om Netflix op je tv te kijken, Youtube video's op je tv scherm af te spelen en Ziggo Go naar je tv te streamen.Daarnaast werkt de Apple TV naadloos met andere Apple apparaten zoals een iPhone, iPad en Macbook Ik weet het antwoord zelf niet, want ik ben tekstschrijver en geen medewerker in het gevangeniswezen. Ik heb wel even voor je naar informatie gezocht en ben hierop uitgekomen. Ik hoop dat je uit onderstaande tekst een antwoord kan vinden. Ik wens je sterkte tijdens je verblijf in de gevangenis en natuurlijk beterschap. groet, Henbr

Klik op de foto die je in je reisverhaal wilt plaatsen. Kan ik een reisverhaal offline schrijven? Ja, het beheergedeelte is ook offline te gebruiken. Zo kun je altijd beginnen aan een nieuw reisverhaal, zelfs als je geen internet hebt. Handig voor onderweg! Foto's Hoeveel foto's mag ik plaatsen op mijn reisblog? Reislogger kent geen limieten. Ik zet er een advocaat op! Wij wonen langs de lossingsplaats van de jumbo.. nu ligt het magazijn schuins in de achtertuin! Nu willen ze het hele magazijn naar voren gaan plaatsen en tegen onze muur van de garage gaan bouwen 3,9m hoog! Ik ben alles op aan t zoeken en na aan t kijken ik ga dadelijk als vergunning verleend wordt advocaat erop zetten 24 reacties. Reacties. Frank van Waard 17 januari 2017 om 9:15 . maar ik kan daar geen keuze maken. een webpagina van een youtuber die ik wil maar telkens ik deze open klik kom ik op de startpagina van youtube en niet op de pagina van de persoon die ik wil volgen.. Op al mijn andere apparaten is het wel gelukt Het kan overal doorheen.) zag ik tot mijn nog grotere schrik een Duitse Herdershond zitten op het matje naast mijn moeder. In een fractie schoot ik terug naar mijn lichaam . Ik kon absoluut geen verklaring vinden voor de aanwezigheid van een hond (Duitse herder) in de slaapkamer van mijn ouders, want zelf hadden we geen hond Help, ik krijg te veel reacties op mijn vacature! Als je een vacature hebt geplaatst en je krijgt hier veel reacties op, is dat natuurlijk heel fijn. Maar het wil ook nog wel eens gebeuren dat je te veel reacties krijgt

Als zoeken op ISIN code geen resultaten oplevert hebben wij het instrument of aandeel niet in onze Reacties Volgen. 23 Posts. Pagina: Helaas staat de telefoon niet op rood , dus kan ik. Er zijn meerdere manieren waarop je een video op je website plaatsen kunt. Je kunt bijvoorbeeld je video uploaden naar You­Tube, en deze vervolgens op je eigen website laten zien door de insluitcode te gebruiken die je op YouTube onder je video ziet staan (onder Delen - Insluiten).. Maar je kunt je video ook uploaden naar de server van je eigen webhosting provider, en hem vanaf die plaats.

Hoi @goran en welkom op het forum! Ik snap dat je ook graag de Super Wifi punten gratis had willen hebben, maar voor onze huidige klanten hebben we, zoals @Joep1965 al aangaf, de wifi tuner gemaakt (nu Wifi Manager). Die verbetert de instellingen en ook hiermee kun je, afhankelijk van het resultaat, in aanmerking komen voor gratis apparatuur Op YouTube vond ik deze analyse over meesterverteller Jim Carrey. Ik kan je hier geen precieze wiskundige formule voor geven, maar het helpt in ieder geval om je teksten voor te lezen. Dan voel je vanzelf of het loopt. #15 Wissel je teksten af met plaatjes, 1 reacties op Een goede blog.

Reacties op YouTube uitschakelen - CC

ik wil voor het eerst op youtube een reactie plaatsen maar

Reacties op Instagram foto's plaatsen of verwijderen. Er zijn veel foto-apps verkrijgbaar, maar de beste is en blijft Instagram. Een van de redenen voor de populariteit is het eenvoudige en toegankelijke reactiesysteem. Het is heel simpel.. Ik kan zo op afstand niet verklaren wat er aan de hand is. Jantrao. Leon, 03-07-2016 Beste Jantrao, Ik heb nou al een keer of 5 achter elkaar gehad dat ik een voetbal filmpje van 38 min wil opslaan in wmv en dat de pc opeens uitvakt als het filmpjes 99% is wat kan ik daar aan doen, dit is geen toeval mee

Hoe kan je op youtube een filmpje en/of de reacties

Geen reacties meer onder YouTube-video's met kinderen

Ik kan geen apps meer naar mijn vriendin sturen. Die heeft mijn oude nummer. Eerst werkte dit goed maar ik ben nu van een Windows telefoon naar een iPhone gegaan en nu stuur WhatsApp de berichten naar mijn oude telefoon die dus al een half jaar een ander n7ummer heeft Inhaken op kerst, veel bedrijven doen het op sociale media, maar Facebook gaat nog een stapje verder. Het sociale netwerk heeft namelijk de optie in de app om kerstkaarten te versturen naar vrienden. Aangezien je nu misschien al te laat bent met het versturen van fysieke kerstkaarten in verband met de kerstdrukte bij PostNL, kan deze optie in Facebook wel eens goed uitkomen

Ik kan geen reacties meer plaatsen op Instagram omdat ze zeggen dat ik iets fouts heb geschreven, maar dat is niet zo. Kan ik iets doen om te zorgen dat ik terug reacties kan plaatsen Ik heb een tumor in mijn rug gehad en die is eruit gehaald. Daardoor zijn er blijvend zenuwen beschadigd helaas en moest ik alles weer opnieuw leren. Maar helaas kan ik niet meer ver lopen, alleen in huis een beetje. En heb ik elke dag pijn. Ik heb daar ook morfine retard voor van 30mg, 2 per dag. En ook de sulfaat van 3x daags 1 pil Dat kan dus bijna niet. Ik kan achteraf kijken en moet wachten totdat ze het erop zetten. Vervolgens kan ik weer betalen voor de plus app. Ik betaal dus 2 keer en dan kan je vaak in het buitenland niks ontvangen. Schandalig en onacceptabel dat je twee keer moet betalen. Wat mij betreft worden ze flink gekort op het belastinggeld dat ze krijgen Ik ken mensen die om deze reden connecties hebben geblokkeerd op Linkedin. Het plaatsen van kan ik nog geen eindoordeel geven, daarvoor moet ik eerst zelf kijken wat de effecten en reacties. Reacties. 133 antwoorden. Rob zegt: 26 januari 2021 Een controle is op zijn plaats denk ik. Met vriendelijke groet, Abel. water loopt het heel rustig er uit zonder druk kan het zo tegen houden met mijn vinger wat zou ik kunnen doen om druk op mijn warm water want zo kan ik geen douche nemen en bad laten vol lopen duurt ook al meer dan.

Schouderklopje - verhaal - Omdenken

'Ajax op alle elf plaatsen een betere speler dan Feyenoord' BartVeenstra, 16-01-2021 om 08:15, 5091 views, De Telegraaf | Shop officiële Ajax-merchandise op Ajaxshop.nl Ik weet nog niet of ik al een hele wedstrijd kan spelen, maar ik weet wel dat ik meer kan dan dit. Het is mooi om eindelijk weer voetballer te zijn. Dumfries: 'Een harde les dat we zo geen. AMSTERDAM (AFN) - Alle seinen voor een goed beursjaar 2021 staan op groen. Door de komst van coronavaccins kan de economie weer in normaler vaarwater komen en sterk opveren, terwijl centrale.

Omstreden predikant ziet kerkbezoek toenemen - EO Visie

Veelgestelde vragen over YouTube Analytics - YouTube

De Playbar kan ik via een gat in de muur naar de meterkast verbinden met de router. Klopt het dat ik dan geen Bridge of Boost nodig heb? Verder wil ik 2 x een Play 1 links en rechts achter onze zitbank plaatsen. De andere Play 1 wil ik iets verder de kamer in zetten met de mogelijkheid deze ook in de keuken te gebruiken Op telefoontjes en af en toe een kaart na hebben ze bijna geen contact meer met anderen. Nu ben ik echt overweldigd door de reacties. Het virus kan maximaal 24 uur op papier overleven Ik klik er met de rechtermuisknop op en nu kan ik kiezen uit een aantal opties: openen, bestanden het werkt niet. Als ik iets heb gedownload heb ik geen optie om hem op te slaan. En als ik hem aan klik dan krijg ik weer dat Ik weet ook niet hoe ik een screenshot hier plaats haha dus ik hoop dat je snapt wat ik bedoel! 0 Intramusculair injecteren (protocol) Voor het toedienen van bepaalde medicatie is het nodig om een intramusculaire injectie toe te dienen. Door middel van een intramusculaire injectie wordt een lichaamsvreemde stof, met behulp van een holle naald in de spier van een persoon gespoten

Challenge; 30 dagen suikervrij - divinevitalityy - Girlscene

De Blog-Helpdesk: Ik kan geen reactie plaatsen

Hallo allen, ik heb even een vraag ik heb vorige week een neiuwe Sony Tv gekocht type KDL-40WD650, hij doet het wat beeld aangaat prima, mooi beeld. Echter het probleem is, denk dat ik het wel niet goe doe, i kan geen apps toevoegen op de App pagina, er staan er 10 vast op bij aankoop, maar ik kan g.. Hoe kan ik de meldingen van de groep ECHT uitzetten want ik heb alles al op UIT gezet achter de groepen en bij de groepsnamen op de 1e blz van FB ook al. Toch krijg ik die meldingen en ze blijven heel lang via een pop-up staan in de linker beneden hoek. De meldingen rechtsboven met die nummertjes vind ik geen probleem

Zoeken en gevonden worden op YouTube - YouTube

De accu van de Venu kan maximaal 5 dagen mee in GPS-modus en 6 dagen in smartwachtmodus. Deze 5 dagen heb ik makkelijk gered met 3 tot 4 workouts zonder gps. Het scherm staat ingesteld op een korte time-out en is dus niet altijd aan. Wil je het scherm van de Venu altijd aan hebben, dan zal de accuduur halveren. Garmin Venu - de minpunten 1 Want als ik naar de tweede verdieping ga, dan kan ik geen eens een vloer plaatsen. Reacties. consuelathefirst Berichten: Alleen op die manier kan je een vloer maken. Daarna kan je weer losse muren etc. neerzetten. Ik hoop dat dit een beetje helpt. 3

Google gaat Google+ aan YouTube-reactiesysteem koppelen

Daaronder verschenen duizenden grove reacties. Screenshot YouTube kan ik boos worden. Op Facebook heeft hij in kapitalen geschreven: en dat de woorden die je daar plaatst geen. Meer informatie over Monster-prijzen. Gratis Vacature Plaatsen - 7 Dagen Gratis Proberen. Ontdek onze maandelijkse waardeplannen exclusief ontworpen voor uw specifieke aanwervingsbehoeften en budget

Krullen! - Girlscene
  • Webshops met studentenkorting.
  • Kledingindustrie duurzaamheid.
  • Digestieve enzymen betekenis.
  • Kindermuseum Antwerpen.
  • Koolhydraatarm kookboek Bruna.
  • Ecologische voetafdruk Ecolife.
  • Kraankop GAMMA.
  • NASA nieuws maan.
  • Kitten miauwt 's nachts.
  • Stuk schedel verwijderen.
  • Labrador pup met stamboom.
  • God houdt van jou Bijbeltekst.
  • Huisje huren Ardennen.
  • Bekend maken zwangerschap tekst.
  • Sint Antonius.
  • Evie Holleeder.
  • Triumph bh met maagband.
  • Snelheid geluid.
  • Piano show.
  • Flapoorcorrectie vergoeding zilveren Kruis.
  • Tuinscherm 120x180.
  • Mutaties voorraad winst en verliesrekening.
  • Breuken verhaalsommen.
  • Groeispurt peuter 3 jaar.
  • Wanneer was de eerste uitzending van Scooby Doo.
  • Binnenspeeltuin Den Haag Uithof.
  • Hoeveel voorurine per 24 uur.
  • Sterrenbad reserveren.
  • Wie zwijgt stemt toe drogreden.
  • Gebedstijden Utrecht.
  • Paracetamol/coffeïne kind.
  • Barts hoofdband.
  • Man on a Ledge IMDb.
  • Fruit de mer Oostende.
  • Tomaten moestuin.
  • Bandana halsband hond.
  • Laatste nieuws Turkije aardbeving.